Nintendo Switch Software Play Mode, Accessory, and Features Compatibility FAQ
In this article, you'll learn about the different types of game play modes that are compatible with each console in the Nintendo Switch family, as well as information on compatible accessories and supported features.
Note: Learn more about Nintendo Switch and Nintendo Switch Lite to see which works for you.