Options Are Greyed Out on Party Pad (Super Mario Party)
The information in this article can help when you are unable to select certain game modes or options on the Party Pad in Super Mario Party because they are greyed out.
The Party Pad in Super Mario Party allows you to quickly select from different game modes that you have already learned about in the plaza. If you cannot select a game mode from the Party Pad, it is because you have not yet learned about it in the plaza. Explore the plaza and approach the various displays and characters to learn about the different game modes, play them, and complete your Party Pad.