Piranha Plant DLC for Super Smash Bros. Ultimate - FAQ
Piranha Plant takes root! The iconic enemy from the Super Mario series is coming to Super Smash Bros. Ultimate for early purchasers. Purchase a digital or physical copy of the game by 31/01/19 to receive a free code for the Piranha Plant DLC in the game.
For additional information about this offer, please visit the official Nintendo website.
4. After the send-out period begins, your download code will be sent within 72 hours of when you claimed the Gold Points for the software. The download code will expire on 30/06/19.
Redeem your code in Nintendo eShop for Nintendo Switch.
6. Your Piranha Plant DLC will be unlocked in Super Smash Bros. Ultimate when it becomes available in 2019 (exact date TBD).
I pre-ordered the game through a retailer or online store, am I still eligible for this promotion?
An email with your free download code will arrive within 72 hours of when you purchase or register your game.
Yes. The Piranha Plant DLC will be available as a standalone purchase in 2019 (exact date TBD). It is not included in the Fighters Pass.