Poké Ball Plus Will Not Power On
When pressing a button on Poké Ball Plus, the LED will not blink or otherwise power on.
1. Connect Poké Ball Plus to the Nintendo Switch AC adapter or to a USB-compatible device and allow it to charge for a few minutes.
2. When Poké Ball Plus begins to charge, a brief charging chime will go off. If the unit is muted, it will briefly vibrate.