Pokémon Are Missing After Transferring to Pokémon HOME (Pokémon HOME)
The information in this article can help you when you are unable to find specific Pokémon after they are moved to Pokémon HOME.
If the steps above do not resolve the issue, please visit support.pokemon.com for additional assistance.