Pokémon Disappears While Transferring from Pokémon GO to Pokémon: Let’s Go
While transferring a Pokémon from the smart device app Pokémon GO to Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokémon: Let’s Go, Eevee! on Nintendo Switch, the app may not be able to resume the transfer if the connection is interrupted. However, users will be able to continue to play the game once they exit the transfer screen.
Uninstall the Pokémon GO app from your smart device and then reinstall it. Note: The Pokémon may become lost and cannot be recovered, as uninstalling and reinstalling the app would cause the transfer process to be stuck in limbo.