Pre-installed Software Is Missing or Deleted (Nintendo Switch)
The icon for a pre-installed game is missing from the Home Menu, was deleted, or can no longer be launched.
2. If this option is not present, it appears that there is no pre-installed software linked to this system or it has been registered already. In this case, we recommend checking with other users who may have already registered the software or to verify with the vendor of the system.