Question Mark (?) Is Displayed on a User Profile After a User & Save Data Transfer
Nintendo characters and Mii characters can be set as user profile icons on Nintendo Switch.
1. Within the HOME Menu, select the page of the user you wish to edit from the top left corner of the screen.
Select "Profile" > "Edit Icon" > "Character/Mii".
3. Scroll down to the bottom of the screen and select "Mii", then select the Mii used prior to the User & Save Data Transfer.