Ring Fit Adventure Q&A
The Ring Fit Adventure game is a brand-new innovative new entertainment experience from Nintendo, for both gamers and non-gamers alike. The experience naturally incorporates fitness into the fun of an adventure game and allows players to take turns competing for high scores with friends and family. Ring Fit Adventure features the new Ring-Con and leg strap accessories. When a Joy-Con controller is attached, the Ring-Con responds to the player’s movements and exertions. The leg strap goes around a player’s thigh and holds a Joy-Con, which responds to the movements of the lower body. Using these accessories, Ring Fit Adventure turns real-world exercise into in-game actions.
Will a digital version of the game be available? Will the Ring-Con and leg strap accessories be available to purchase separately?