How to Attach the Leg Strap Accessory
In this article, you’ll learn how to attach the Joy-Con controller to the leg strap accessory for use with Ring Fit Adventure or Nintendo Switch Sports on Nintendo Switch.
Note: The Leg Strap is designed for use with the Ring Fit Adventure and Nintendo Switch Sports games. The accessory is not compatible with other games or software.