Support Code: S0025
After an error code is displayed on the Nintendo Switch console, the details section for that error code will show support code S0025.
Support code S0025 simply indicates that the online server is operating normally with no outages.
Search within our support site for the error code or error message that is displayed on the Nintendo Switch console, and follow the troubleshooting steps therein.