Support Code or Server Code: S00XX
The information in this article can help you when an error code is displayed on Nintendo Switch along with a support code or a server code.
Search within our knowledge base for the error code or error message that is displayed on the Nintendo Switch console (not the support code), and follow the troubleshooting steps therein.