The Kart Has No Power or is Unable to Charge (Mario Kart Live: Home Circuit)
The information in this article can help you when the Mario Kart Live: Home Circuit kart will not power on or will not charge.
Unplug the AC adapter from the kart and press the Ignition Button to power it on.