Possible solutions
The information in this article can help you if, while using Mario Kart Live: Home Circuit, the video displayed on the console screen seems choppy or sometimes skips.
Wireless communication may also deteriorate due to other wireless devices being nearby.
If there are large obstacles such as walls between the Nintendo Switch console and the kart, this may cause interference. Try setting up the course away from large obstacles or set up the course in a different location.
If after following the above troubleshooting the video issue persists within a short distance between the console and the kart, the console and the kart will both need to come in for repair.