Endless Ocean Luminous Issue
The information in this article can help if users can't complete number 55 on the Mystery Board.
An issue has been discovered in Endless Ocean Luminous where number 55 on the Mystery Board cannot be completed in some cases.
If you have encountered this bug, please update your software to the latest version and you will be able to progress normally.