The information in this article can help you when, while using a Nintendo Switch console, the console stops responding and error code 2107-0114 is displayed.
Restart the console by holding down the POWER Button for three seconds, then selecting Power Options and Restart.
If the error persists, or if the error occurs frequently, the console will need to be repaired.