The information in this article can help you when you are unable to connect to an online service and you receive the error code 2124-7502.
Important: If you are receiving this error code, it likely indicates the service you are attempting to use is undergoing maintenance.
If the error persists and there is no notice of maintenance, wait a while and try again later.