You are unable to upload a photo or video to Twitter and receive the error code 2801-7099.
Re-link your Twitter account to your Nintendo Account.
From the HOME Menu, select your user and go to User Settings. Under Album, select Social Network Posting Settings. Select Link beside the Twitter icon. Follow the prompts to validate and complete the link, ensuring that you select the appropriate options to allow posting from your Nintendo Switch console.