Notes
The information in this article can help when you are unable to upload a video to Facebook from the album on your Nintendo Switch console and receive error code 2801-7181.
Review the Network Maintenance Information page for the most up-to-date maintenance and server status information, and then try again after the posted maintenance has ended.