Error Message "This Device Is Paused"
Use this article if you're trying to use online features and get the error message "This Device Is Paused".
This error appears when the wireless network has access controls enabled through the internet service provider that have limited the Nintendo Switch console’s access.
Attempt to use the online feature again.
If you're unable to complete the steps above, please reach out to your internet service provider for further assistance.