Error Message: "You are currently using Pokémon HOME on another device!" (Pokémon HOME)
The information in this article can help if you try to open Pokémon HOME on Nintendo Switch and receive the following message: "Pokémon HOME is currently in use on another device! The software is currently in the middle of important operations, so you can’t log in right now on this device."
Make sure you have completed any operations in Pokémon HOME on other devices - including smart devices using the mobile app - then close the app on all devices and try again.
If you continue to get the message after closing the app on all other devices, please contact The Pokémon Company International for support.