I changed settings using the Nintendo Switch Parental Controls app, but my changes aren't reflected on the Nintendo Switch console.
Then, open System Settings on the HOME Menu and select Parental Controls ⇒ Acquire Latest Settings to reflect your latest app settings on the console.