Issue With Paratroopas Not Appearing (Super Mario RPG)
A bug was identified and resolved in the Nintendo Switch software Super Mario RPG which may have prevented players from progressing in the game.
In some cases, after the Paratroopa event triggers in Monstro Town, the Paratroopas will not appear when you go to Land's End, causing you to become unable to progress in the game.
If you encountered this bug, please update your software to the latest version and you will be able to progress normally.