Message: You cannot purchase vouchers at this time.
The information in this article can help you if, while trying to purchase a set of Nintendo Switch Game Vouchers, you receive the message "You cannot purchase this product because it would exceed the maximum number of vouchers you can have at a given time".
This message indicates that you already have seven or eight active Nintendo Switch Game Vouchers. You can only have a total of eight active vouchers at once.