Nintendo Switch – OLED Model Adjustable Stand is Loose or Broken
The information in this article can help if the adjustable stand on your Nintendo Switch – OLED Model console has broken off, has damaged hinges or is too loose to act as a sturdy stand in tabletop mode.
Important: The information in this article applies to the metallic adjustable stand on Nintendo Switch – OLED Model consoles. For support with replacing the stand on Nintendo Switch consoles, see How to Replace the Stand.
If the adjustable stand on the Nintendo Switch – OLED Model console is damaged or broken, the console will need to come in for repair.