Restrictions are still set on the Nintendo Switch console even though I deleted those settings using the Nintendo Switch Parental Controls app.
Then, open System Settings on the HOME Menu and select Parental Controls ⇒ Acquire Latest Settings to reflect your latest app settings on the console.