Screen Protector Does Not Fit Nintendo Switch Console
The information in this article can help if you try applying a screen protector to your Nintendo Switch – OLED Model console, Nintendo Switch console or Nintendo Switch Lite system and it is either too large or too small to fit the screen.
Only officially licensed products have been evaluated by Nintendo for compatibility and quality.