Unable to Change Nickname (Splatoon 3: Splatfest World Premiere)
The information in this article can help you if you are unable to change your nickname when starting the Splatoon 3: Splatfest World Premiere demo.
Note: During the Splatoon 3: Splatfest World Premiere demo, an error preventing the player from setting a nickname can occasionally occur when the software starts. It may seem as though the menu is looping, or that you are unable to start the demo.