Unable to Collect Reissued Items in Nintendo Switch Sports
The information in this article can help you when you are unable to collect reissued items in Nintendo Switch Sports.
If you have updated your Nintendo Switch Sports software to version 1.4.0, then after collecting all the currently available items in "Play Globally", a collection of items that you have not previously completed will become available once per week only.