Unable to Detach the Joy-Con From the Nintendo Switch Console
The Joy-Con controller is stuck on the side rail of the Nintendo Switch console and cannot be detached.
If the Joy-Con controllers cannot be detached from the Nintendo Switch console, the Joy-Con and the console will need to be repaired.