What Is My Nintendo?
My Nintendo members can earn points by completing missions, playing apps on smart devices, buying digital games for Nintendo Switch, Wii U or Nintendo 3DS, or registering physical games on a Nintendo Switch console. These points can be redeemed for My Nintendo rewards such as digital content and discounts.