What Is the Difference Between the Pokemon HOME Basic and Premium Plans?
Players with a free Pokémon HOME Basic Plan can use Pokémon HOME to move and trade Pokémon between compatible Pokémon games. Additionally, Pokémon fans can purchase the Pokémon HOME Premium Plan for even more great features.
For additional details, please visit our Pokémon HOME FAQ or the Pokémon HOME homepage.