Which Games Are Compatible? (Pokémon: Let’s Go, Pikachu! / Pokémon: Let’s Go, Eevee!)
You may also find our information on setting up a local or online multiplayer game in Pokémon: Let’s Go, Pikachu! or Pokemon: Let’s Go, Eevee! helpful.