YouTube Video Does Not Play in Handheld Mode (“Playback Error”)
You are trying to play a YouTube video in Handheld Mode on Nintendo Switch, but the video will not play.
Check to make sure the audio output is set to Stereo in the audio output. To check your audio output, go to your Console Settings, select System, then select Sound.