Important: The voluntary right to cancel a pre-order can only be exercised seven days or more before the release date for the software. This voluntary right to cancel a pre-order does not affect your statutory right to cancel.
If this information resolved your issue, then you’re all set! Be sure to check out the official Nintendo website for all the latest news and information about Nintendo’s products.