Information about Repair Cost Estimation
To receive service under warranty, you must send us a proof of purchase, such as a receipt, sales ticket or invoice.
If your product issue isn’t covered, you will receive a cost estimation. You can reject the cost estimation and request that the product be destroyed or returned unrepaired.