Miitomo End of Service Announcement
On May 9, 2018, Nintendo discontinued service for its Miitomo smart device app. Miitomo was Nintendo's first smart device app, and we are glad we were able to deliver this unique and fun experience to users. The development and operational know-how we cultivated through the Miitomo app can be applied to the development and operation of future smart device apps and games. We sincerely thank our fans for their support of Miitomo and all our apps, and we look forward to bringing you new experiences in the future.