Pikmin Finder Troubleshooting
Pikmin Finder is played via your web browser - there's no need to download an app.
Note: Functionality cannot be assured for all devices, even if they meet the requirements listed above. Depending on your device and browser, as well as your device and browser settings, the display and functionality of Pikmin Finder may change.
If you would like to grant permission for your Safari browser to access your device's motion sensors after first refusing access, you'll need to clear Safari's website data for Pikmin Finder, then try accessing Pikmin Finder again.
Note: If you are using Google Chrome on iOS, you will need to select "Chrome" in your device's settings, then enable "Allow Cross-Website Tracking".