Time Settings incorrect
If the Wii console does not keep proper time while plugged in, then there appears to be a problem with the Wii console itself and the system will need to be repaired. Please contact Nintendo Consumer Service for more information.
Please Note: The Wii uses a 24-hour clock rather than a 12-hour clock (for example: 4:00 p.m. appears as 16:00). The clock does not automatically adjust for Daylight Savings Time.