Bedrotting
In this game, you lie in bed, trying to survive for 20 days. You have to eat, carry about your mental state, and use a bucket as a toilet. You are a young girl who got into a car crash, and after being released from the hospital, she could not get up from the bed, not due to the injuries but to her degrading mental state. You need to survive through the game timeline and not die because of starvation or depression.