Corner Driver
Corner Driver is a fast-paced arcade racer where you need to try and acquire all the coins in the game without getting caught by the police. You can change the car colour and also buy new cars as you play. However, once you get caught, you lose a life and upon losing all lives the game is over.
When you play Corner Driver you have the intense experience but also the fear of avoiding police cars, as getting caught by them will diminish your chances. Corner Driver is a very intense, fun game and also a casual one with creative gameplay ideas.