DIY Fashion Star
You're about to blow the world away with all of your fabulously stylish DIY fashion design skills to give your followers the ultimate doll makeover. Get creative with super-fun, sweet doll dress-up projects. Use your outfit designer imagination and turn your ordinary clothes into OMG-to-die-for stylish DIY dress-up outfits!
To all DIY game lovers - unleash your creativity and dive into the world of doll dress-up inspired outfits!