Fortress Building Puzzle - Galaxy Cube Tower Simulator Game
Fortress Building Puzzle is a puzzle game where you need to strategically remove all the cubes to bring your castle to the ground, which is quite high.
You must carefully consider which cubes to remove and in what order, as the structure must maintain its balance or else it will topple over prematurely.
Overall, Fortress Building Puzzle is a fun and challenging game that tests the player's strategic thinking and problem-solving skills.