Racing in Car - Night Traffic Highway Driving Games Mechanic Simulator 2023 for Kids
The most authentic and thrilling highway racing game ever created, which perfectly captures that feeling of adrenaline and the burning desire to control the game. The main goal of the game is to go at high speed and avoid accidents. You have to travel by car on a long road with several lanes and if there are cars in front, you pass them, here everything depends on the reaction and how the car feels, you can not pay attention and fail to pass any car in traffic and you hit yourself.
More locations are available, megapolis, residential areas, industrial areas, beach areas and forests. There are also two modes available, so you can go both during the day and at night and also in rainy weather. A wide variety of regimes are also available. For exemple regime when traffic cars go in one direction, in two directions, forward and in front. Time Bomb mode, if you move at a lower speed than the one set in the level, after a short time you will explode. And there is also a Time attack mode, when you accumulate as many points as possible in a set time. Points are accumulated in any mode and you get them when you overtake any car and pass very close to it.