Soul Dog TD
Soul Dog TD is a tower defense game where you fend off approaching enemies alongside Soul Dog and six other units.
Soul Dog is capable of collecting the souls that appear once you've defeated enemies. You'll need these to enhance your forces, so be sure to collect them all. However, you'll need to get the timing just right as you'll be rendered defenseless while collecting them.
Your forces are comprised of six units, each with an "Attack Mode" and a "Training Mode" that you can switch between.