Steam Prison -Beyond the Steam-
This story takes place two years after the "Grand Ending" from the original Steam Prison.
While riding the "buggy" invented by the engineer (and information broker) Ulrik, our party arrives in the new land of Cainabel, where they meet a pair of kings. The story unfolds from there.
Not only that, but you can get engaged to each character at the end of their route...?!
◆Includes a minigame called Petit Prison that features super-deformed characters and lively voice acting!
This spot-the-difference game is packed full of adorable chibi characters and loaded with reaction voices!
・Includes a summary of the events of the Grand Ending for players starting with this title, or for those who want a refresher during their downtime.