Twee Sacred Treasure Sets die je zullen helpen tijdens je reis door Da'at. Deze set bevat een 'Gleam Grenade', waarmee je een kleine hoeveelheid schade doet op vijanden, en een 'Haraedo Bead' waarmee je HP geneest voor alle bondgenoten. Beide voorwerpen kun je oneindig gebruiken tijdens gevechten.