Begin je dag speels met de Nintendo Sound Clock: Alarmo. Deze interactieve wekker kan je bewegingen zien tijdens het ontwaken en speelt geluiden waardoor het lijkt alsof je wakker wordt in de wereld van een game!
Kies een game, een wekscène, een wektijd, en Alarmo doet de rest! 's Morgens gaat de wekker af op de tijd die je hebt ingesteld, met de muziek en geluidseffecten van de wekscène die je hebt gekozen.
Alarmo heeft een sensor die reageert op je bewegingen en geluiden afspeelt als je je armen strekt of gaat verliggen. Als je beweegt, wordt het alarm stiller.
Als je opstaat en uit bed bent, stopt je wekker vanzelf zonder hem aan te hoeven raken!
Kies uit in totaal 35 verschillende wekscènes uit vijf Nintendo-games! Elke wekscène heeft unieke geluiden, visuele weergaves en ontwaakervaringen. Het uiterlijk van het scherm past zich ook aan aan de game die je kiest.
Alarmo is niet alleen een wekker, maar maakt je kamer de hele dag een beetje leuker!
Er verschijnen Nintendo-personages op het scherm die op je bewegingen reageren. Je kunt ook een uursignaal instellen om je de hele dag bij de tijd te houden met Nintendo-geluiden.