Aeriths outfit
Je kunt nu een Mii-vechter-kostuum kopen dat is gebaseerd op Aerith uit FINAL FANTASY VII, exclusief voor Mii-zwaardvechters. In haar roze jurk en rode jackje ziet ze er misschien uit als vanouds, maar in Smash krijg je een hele nieuwe kant van haar te zien. Geef je tegenstanders straf met haar staf!