CI_NSwitch_NintendoSwitch_Accessories_MicroSDCard.jpg
Breid je opslag uit met compatibele microSD-kaarten, zodat je meer digitale games op je Nintendo Switch of Nintendo Switch Lite kunt bewaren.
Deze draadloze controller heeft een klassieke vorm, ligt comfortabel in de hand en is erg geschikt als je lang in de tv-stijl of de tafelstijl speelt.
Opmerking: je kunt de controller opladen met de voeding [HAC-002(EUR)] of met de USB-oplaadkabel die in de verpakking zit.
Deze set bevat een linker- en een rechter-Joy-Con met twee Joy-Con-polsbandjes (grijs).
In sommige games kunnen spelers meerdere sets Joy-Con-controllers gebruiken om met een groep mensen op één Nintendo Switch te spelen.
Opmerking: naast de Joy-Con-set zijn de Joy-Con (L) en Joy-Con (R) ook apart verkrijgbaar.
Ieder Joy-Con-polsbandje kun je met zowel de Joy-Con (L) als de Joy-Con (R) gebruiken.
Door de linker- en rechter-Joy-Con aan deze houder vast te maken kun je ze als een klassieke controller gebruiken.
In tegenstelling tot de Joy-Con-houder die bij de Nintendo Switch zit, kan de oplaadbare Joy-Con-houder de Joy-Con-controllers opladen terwijl je speelt, zodat de batterijen niet leeg raken.